11 grudnia 2010

zima..

... przyszła jakiś czas temu, a ja nic nie zdążyłam dodać ;/ Mam nadzieję, że teraz będę znajdowała czas i ochotę żeby czasami tu zajrzeć. Od ostatniego posta zdążyłam kupić mase ubrań i nie jestem w stanie ich tu wszystkich pokazać. Moja szafa zaczyna się kurczyć i na święta zamiast super rzeczy, w które mogłabym wskoczyć zapragnęłabym właśnie nowej szafy .. niestety to niemożliwe z powodu mojego za małego pokoju.

Jeszcze kilka dni i święta .. a ja kocham święta. Kupowanie prezentów to jak zwykle coroczny problem i tego jedynie nie lubię. Uwielbiam przystrojoną choinkę i kolorowe światełka na niej , późno w nocy kiedy jest już naprawdę ciemno .



Jak zimno to koniecznie czapką (i szalik min. TEN sprawdza się, mega ciepły , noszę mimo koloru . ) . Ta zrobiona przez moją mamę rok temu :)


Sweterek z sh , dałam za niego jakieś 2 złote , jak nowy i jakoś spodobały mi się te guziczki .Rzadko go ubieram ze względu na kolor .leginsy kupione na rynku 10 zł . Spodobał mi się wzorek , który fajnie wygląda .Zakolanówki kupiłam dziś- 15 zł

Moje świąteczne kolczyki :)





3 komentarze:

  1. świątecznie :) ładny kolor sweterka :) i kolczyki są cudne ;* zapraszam <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się kolczyki ;; D

    OdpowiedzUsuń
  3. to ostatnie zdjęcia zrobiło jakis taki melancholijny nastrój, niczym na wszystkich świętych ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy