17 lipca 2015

Wakacyjne hobby

Obrona zabrała mi trochę czasu oraz nerwów, ale udało się! Pierwszy etap studiów za mną :)Od kilku dni można powiedzieć, że mam wakacje. Mimo że wcześniej nie miałam wiele obowiązków, to komfort psychiczny w tej chwili jest nieoceniony. 



W czasie roku akademickiego brałam udział w kursie na pilota wycieczek, a dwa dni temu otrzymałam certyfikat potwierdzający moje umiejętności, tak więc czas drukować CV, odwiedzić biura podróży i zapytać czy nie przygarną pod swoje skrzydła początkującej 'pilotki'. Jako geograf bardzo lubię podróże, dlatego pomysł z kursem bardzo mi się spodobał. Mam teraz sporo wolnego czasu, jednak gdy nie uda się z wycieczkami, wykorzystam go tak, jak robiłam to do tej pory... 


Kiedy tylko przychodzą wakacje, wraca moje wielkie HOBBY. Bransoletki z muliny. Do reszty się w nich zakochałam jeszcze w gimnazjum, chociaż myślałam, że znudzi mi się to po jakimś czasie. Tak się jednak nie stało. Teraz, kiedy jestem w stanie zrobić praktycznie każdy wzór na jaki trafię w internecie, staje się narcyzem. Sama zachwycam się się tym, co może powstać z kilkunastu nitek muliny i odrobiny CIERPLIWOŚCI. Niżej możecie zobaczyć efekty mojej pracy :) 




Jeśli któraś z Was miałaby ochotę na tą typową biżuterię, to zapraszam na aukcje:


Podaje jeszcze stronę, na której znajduje się mnóstwo wzorów 

Jeśli coś by Wam się spodobało, bez problemu mogę coś wykonać na zamówienie :)

4 komentarze:

  1. Gratulacje! Ile trwa kurs na przewodnika wycieczek? Piękne bransoletki ;-)moim hobby jest malowanie ale robię to zwykle zimą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój kurs składał się z 6 spotkań teoretycznych trwających po około 7-8 godzin, dodatkowo 'zadania domowe' i praktyczne wyjście z przewodnikiem w miasto, gdzie każdy musiał opisywać wybrane wcześniej zabytki. Jako, że wszyscy uczestnicy byli studentami i problem stanowił wspólny termin, zaczęliśmy pod koniec listopada, a ostatnie spotkanie odbyło się w połowie kwietnia. Jeśli chciałabyś zająć się pilotowaniem, to na początek polecam przewodnika miejskiego. Aby nim być, nie trzeba żadnych uprawnień ani zaświadczeń. Wystarczą zdolności organizacyjne, wiedza o wybranym miejscu i chęci :)

      Usuń
    2. Dziękuję za informacje :-)

      Usuń
  2. super bransoletki:) pamiętam jak kiedyś sama próbowałam takie robić ale brakowało mi cierpliwości:)
    zapraszam:*
    http://mesmerize87.blogspot.de/2015/10/webstore-favorites-outfit-format.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy