15 marca 2015

Nowy początek




Ostatnie miesiące czytałam. Intensywnie czytałam blogi, bardzo zróżnicowane pod względem treści i przypomniałam sobie o tym starym, opuszczonym przeze mnie miejscu. Postanowiłam wrócić i na nowo stworzyć swoją strefę w sieci. Jeśli pojawi się tu ktoś, kto czytał poprzednie posty lub jeśli znajdzie się ktoś, kto zechce mnie poznać napiszę kilka swój o sobie. 





Od ostatniego posta minęły prawie 4 lata (!) Zgodnie z tym co wtedy planowałam, znalazłam się w miejscu, w którym chciałam się znaleźć i jestem teraz szczęśliwą studentką III roku geografii w Toruniu. Po przejrzeniu wszystkich postów i przeprowadzeniu czystek zauważyłam jak wiele się we mnie i u mnie zmieniło. Z mega bałaganiary przeszłam metamorfozę w osobę, która ceni sobie porządek. Polubiłam szpinak, kawę z mlekiem i cięte kwiaty. To drobiazgi ale nazbierało się całe mnóstwo i mam nadzieję, że będę się mogła nimi podzielić w kolejnych postach. Miłość do koloru czarnego oraz do trampek pozostała w stanie nienaruszonym. Pisałam kiedyś, że czarny lubię nosić na sobie i tak zostało, jednak wokół siebie uwielbiam jasne kolory. Białe i pudrowe dodatki są czymś, czym lubię cieszyć swoje oczy, o czym będziecie mogli się przekonać.

  
Z bloga a’la modowego, bo tak średnio mogłabym nazwać jego starą wersję, chciałabym przejść w coś innego.  Podzielę się z wami od czasu do czasu tym, co nowego urodziło się w kuchni, co zrobiłam na drutach czy na szydełku – kolejny handmade, od którego można się uzależnić. Podzielę się wyglądem moich samodzielnie zdobionych paznokci czy makijażu, nad którym pracuje od dłuższego czasu, bo stał się on czymś więcej niż zwykłym pomalowaniem rzęs. Chciałabym pisać o życiu, o codziennych sprawach, które dotyczą wszystkich, a na pewno większość. Wiem już, że początki są trudne, ale tym razem będę starać się to przetrwać!




Pozdrawiam Was gorąco, pozostawiam z wiosennymi zdjęciami i zapraszam serdecznie do kolejnych postów! :)

3 komentarze:

  1. W takim razie powinnyśmy sobie przybić piątkę ;) Ja też właśnie reaktywowałam mojego opuszczonego bloga ;) Dobrych parę lat na nim niczego nie stworzyłam, zmieniłam teraz zupełnie koncepcję i jak to mówią alleluja i do przodu. Mam nadzieję, ze tym razem wytrwamy! :)

    Pozdrawiam!
    Triki Weroniki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dajesz Dżołanna i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w prowadzeniu bloga! :)
    Na pewno się od tego ponownie uzależnisz!
    Buziaki, pozdrawiam i mocno kibicuje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy