25 maja 2015

Nie ma nic za darmo?

''Nie ma nic za darmo" Słyszę to w domu, od znajomych i tak dalej, ale internet daje takie możliwości. Dziś chciałabym polecić parę stron, na których możecie otrzymać jakieś drobiazgi. Do mnie kilka rzeczy już dotarło, tak więc nie będą to puste słowa :)

Zaczęło się od tego, że na facebook'u, na fanpagu drogerii Natura, wyświetlił się post : Zostań ekspertką drogerii Natura! Czemu nie? Kilka pytań, krótkie uzasadnienie dlaczego to ja powinnam testować produkt, a po kilku dniach wiadomość na mejlu, że zostałam ekspertką. Gdyby nie to, że awizo leżało w skrzynce 12 dni(!) to dziś pisałabym, co o poniższym produkcie sądzę. W tym testowaniu drogeria zaproponowała krem odżywczy do stóp SHEFOOT. Idzie lato, czas odkryć  stopy i każda z Nas chciałby, aby były one zadbane. Tak się składa, że ostatnią tubkę kremu skończyłam 2 dni temu, więc chętnie wypróbuje coś innego. Zachęcam Was do udziału w testowaniu, bo jak widać, może się udać!
 


Inną stronę poleciła mi kuzynka. Strona zawiera spis stron, które proponują próbki swoich produktów, a także standardowe, dostępne w sklepach. Na tych stronach również należy przekonać producenta, dlaczego my powinnyśmy otrzymać produkt lub wpisać dane do formularza i gotowe! W ciągu 2 tygodni otrzymałam już kilka produktów. Między innymi katalog z aranżacjami ogrodu, który przydał się rodzicom oraz krem nivea Care, lekki krem odżywczy.Przekonało mnie w nim to, że na stronie zamieszczone były informacji o tym, że krem szybko się wchłania i nie jest lepi, a dla mnie jest to bardzo ważne! http://zafree.com.pl/ tu możecie rozpocząć polowanie.

 

Jeśli któraś z Was ma sporo czasy, chęci i jest cierpliwa mam jeszcze jedną stronę.  http://panelariadna.pl tu należy czekać aż na skrzynkę pocztową dostaniemy mejla z ankietą do wypełnienia, za którą otrzymamy punkty. Może to nie brzmi zachęcająco, ale punkty przybywają dość szybko. Niektóre nagrody nie są powalające, ale książka? To chyba najlepsze co można tam wybrać. Ja już zbieram na swoją! Ta strona też potwierdzona, więc człowiek nie zostaje wyrolowany :) Studia zabierają teraz trochę czasu, jednak znajduję go trochę aby znajdować takie 'okazje'. Będę Was informować jeśli wpadnę na coś nowego, na czym można coś zyskać! 

Pozdrawiam gorąco :)

4 komentarze:

  1. Ciekawe;-) Nigdy nie próbowałam testować produktów,może czas zacząć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. interesujące :) chodź w sumie nie za bardzo znam się na testowaniu
    raczej używam tego co wpadnie mi w rękę i gdy polubię produkt
    zostaję przy nim :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  3. hej super a ja jestem konsultanką oriflame i jestem też zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu kiedy nowy post ?:) u mnie już jest zajrzyj www.butterflykatee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy