17 czerwca 2015

Zalando




Podczas pisania tego posta zgłosiłam się do kolejnego badania, tym razem na stronie trnd.pl, dotyczącym sklepu internetowego Zalando. Zapewne większość z Was słyszała o tym sklepie, ja również, ale nigdy nie robiłam tam zakupów. Ponieważ zakwalifikowałam się do badania otrzymałam bon na pierwsze zakupy więc stało się oczywiste, że dokonałam wyboru. Dziś rano zadzwonił kurier i oto przyszły pierwsze rzeczy.




Bardzo podoba mi się to, że przesyłka, a także zwrot jest darmowy. Robiąc zakupy nie mamy gwarancji co otrzymamy. Na Zalando jesteśmy zabezpieczone i możemy zwrócić towar jeśli nie spełni naszych oczekiwań. Jeśli jeszcze nie robiłyście zakupów na Zalando, to mam dla małą niespodziankę. Wraz z bonem, otrzymałam 100 kart rabatowych na pierwsze zakupy. Jeśli któraś z Was byłaby zainteresowana, piszcie. Każda otrzyma inny kod.


A oto co wybrałam podczas pierwszych zakupów



 

2 komentarze:

  1. Nigdy nic od nich nie zamawiałam..Najciekawsze jest to że zwrot jest bezpłatny,mało kto to stosuje;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy